|
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej ul. Piastowska 3, 63-500 Ostrzeszów tel./fax (062) 732-06-49, tel. (062) 732-06-50
|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 7741 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA
- biblioteka - Samorząd Uczniowski - Klub Europejski - Szkolne Koło PCK - gazetki szkolne "Dzwonek", "Dwójka" - nauka języka angielskiego
|
Współczesna szkoła winna rozwijać społecznie ucznia, uczyć go wrażliwości, współpracy w obrębie społeczności uczniowskiej i nie tylko, działania na rzecz innych i dla dobra wspólnego. Staramy się interesująco wyjaśniać, zaciekawiać, dbać, aby wszyscy uczniowie osiągali coraz lepsze wyniki, a dzięki temu rozwijali swoje aspiracje życiowe.
Cele i zadania szkoły
- Umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły.
- Stwarza warunki do wyrównywania braków z przedmiotów w ramach zajęć dydaktyczno ? wyrównawczych.
- Umożliwia absolwentom dokonanie świadomego wyboru dalszego kształcenia.
- Kształtuje środowisko wychowawcze sprzyjające zrealizowaniu celów i zasad przyjętych w programie wychowawczym we współpracy z domem rodzinnym, parafią i organizacjami młodzieżowymi stosownie do warunków szkoły i wieku uczniów.
Nasza szkoła od początku swojego istnienia dążyła do wypracowania optymalnych warunków wielostronnego rozwoju osobowości uczniów, stwarzania warunków dla rozwoju zainteresowań i talentów w rozwoju w różnych dziedzin wiedzy oraz umiejętności.
Pracuje tu wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna, która na bieżąco udoskonala poziom swego wykształcenia. Jesteśmy szkołą, która wychowuje i kształci, opierając się na powszechnie uznanych wartościach. Wspieramy indywidualny rozwój ucznia. Oferujemy uczniom możliwość uczestnictwa w licznych zajęciach dodatkowych
Absolwent naszej szkoły:
- jest tolerancyjny - rozumie, że różnice między ludźmi są czymś normalnym i pożądanym
- doskonale funkcjonuje w swoim otoczeniu
- jest aktywny - lubi ruch i chętnie uprawia sport w różnych jego odmianach
- jest rozważny - zna zagrożenia występujące w jego środowisku
- jest ciekawy świata - chętnie gromadzi wiadomości, korzystając z różnych źródeł
- jest prawy - rozróżnia złe i dobre uczynki
- jest otwarty - wykorzystuje możliwości, jakie stwarza mu dom i szkoła
- jest krytyczny - potrafi selekcjonować i porządkować zdobyte informacje
- jest odpowiedzialny - stara się przewidywać skutki swoich działań
"Euroludki" -Szkolny Klub Europejski
Działamy od stycznia 2003r. Na koncie mamy konkursy - zarówno takie, w których braliśmy udział jak i te, które sami organizowaliśmy. Przygotowaliśmy przedstawienie o Luksemburgu na festyn powiatowy zorganizowany przed Referendum w sprawie wstąpienia Polski do Unii Europejski. Otrzymaliśmy wyróżnienie. Nawiązaliśmy współpracę innymi Klubami na terenie naszej Gminy - wymieniamy się doświadczeniem. Korespondowaliśmy również elektronicznie ze szkołą Viborg w Danii. Na spotkaniach pogłębiany wiedzę z zakresu działalności UE. Dyskutujemy o jej problemach. Co roku przyjmujemy nowych członków z klas czwartych.
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|